Stillingsopslag: Erhvervsmægler 24. maj 2017


Erhvervsmægler ansvarlig for udlejning og projektudvikling hos Sinding & Co.

  • Vil du bidrage med dit store kendskab til erhvervsudlejning og ejendomsudvikling i en stilling, hvor du kan sætte dit præg på udviklingen hos Sinding & Co.?
  • Vil du have det forretningsmæssige ansvar for investeringsejendomme og projektudvikling?
  • Er du god til at skabe både relationer og resultater?

Hos Sinding & Co. søger vi en forretningsorienteret erhvervsmægler med bred baggrund og erfaring, der er klar til at være en del af vores kompetente asset management team, med ansvar for erhvervsudlejning, projektudvikling og projektstyring.

Arbejdsområder

Stillingen tilrettelægges individuelt med afsæt i dine kompetencer og din erhvervs- og uddannelsesmæssige baggrund. Det er derfor ikke et krav, at du besidder alle nedenfor nævnte kompetencer, for at søge stillingen.

Du bliver en del af et mindre team med ansvar for erhvervsudlejning og ejendomsudvikling og projektstyring. Herudover vil du blive en del af vores salgsorganisation. Dine væsentligste ansvars- og arbejdsområder vil være afvekslende og bl.a. omfatte:

  • Ansvar for at tilrettelægge erhvervsudlejning, herunder for udarbejdelse af udlejningsmateriale, kontakt til lejeemner, forhandling og udarbejdelse af lejekontrakter.
  • Varetage dialogen med eksisterende erhvervslejere og genforhandle allonger.
  • Ansvar for udvikling af ejendomsinvesteringer og herunder implementering af forretningsplaner og ombygningsprojekter.
  • Projektstyring - følge ombygningsprojekter helt til dørs - fra lejers underskrift og frem til aflevering.
  • Dyrkning af relationer med ejendomsmæglere, advokater, banker og andre samarbejdspartnere.
  • Opdyrkning, screening og analyse af nye investeringsmuligheder.
  • Analyse og synliggørelse af optimeringsmuligheder ved investeringer.
  • Kontakt til finansielle samarbejdspartnere og diverse interessenter i forbindelse med projektgennemførelse.
  • Tovholder for gennemførelse af en kommerciel due diligence proces.
  • Tilrettelæggelse og styring af salgsaktiviteter, herunder tiltrækning af nye kunder, der i forvejen er ejendomsbesiddere eller ønsker at investere i investeringsejendomme.
  • Kommerciel rådgivning for vores kunder.
  • Styrke og udvikle relationen til eksisterende og nye kunder ved løbende rapportering og kommunikation der skaber gennemsigtighed og overblik for kunden.

Ud over ovennævnte vil du naturligvis deltage i møder, foretage udarbejdelse af præsentationer, samt andre administrative og praktiske ad hoc opgaver.

Kvalifikationer og erfaring

Vi forventer, at:

  • du har stærke samarbejds- og kommunikationsevner og er i godt humør
  • du er energisk og engageret, så du kan overkomme forhindringer undervejs
  • du har erfaring med projektledelse og gode økonomiske kompetencer
  • du har tålmodigheden og koncentrationen til at kunne arbejde med et ejendomsprojekt og/eller en kunde igennem en lang periode
  • du er struktureret i dit arbejde og kan arbejde selvstændigt

Uddannelsesniveau

Vi forventer, at du besidder én af følgende uddannelser:

  • Ejendomsmægler, HD eller lignende.
  • Byggeteknisk uddannelse med erfaring fra ejendomsudvikling og salg.
  • Økonom eller bankuddannelse med erfaring fra ejendomsudvikling og salg.

Hvad laver du i dag?

  • Erhvervsmægler med erfaring inden for optimering og udvikling af ejendomsprojekter og/eller erhvervsejendomme.
  • Entreprenør, ansat hos typehusfirma eller ejendomsudvikler, hvor du arbejder med optimering og udvikling af ejendomsprojekter.
  • Ejendomsmægler i en projektsalgsafdeling med ansvar for udvikling af boligprojekter i samarbejde med ejer/udvikler.

Vi tilbyder 

Du vil i det daglige komme til at arbejde tæt sammen med ledelsen.

Du kan se frem til en travl og udfordrende hverdag i en spændende virksomhed, hvor forretningsudvikling og kunderne er i fokus.                                         

Din nye arbejdsplads finder du i vores nye kontordomicil beliggende Havnegade 2a, Aarhus C. Udover flotte lokaler centralt beliggende i hjertet af Aarhus, tilbyder vi en attraktiv lønpakke inkl. pensions- og sundhedsordninger.

Fri telefon og kørselsgodtgørelse evt. firmabil. 

Ansøgning

Din ansøgning bedes sendt til tds@sindingco.dk. Din ansøgning vil naturligvis blive behandlet fortroligt.

Du er også meget velkommen til at ringe til Tor Dam Sinding på telefon 30 26 36 66, såfremt du har spørgsmål til jobbet eller til vort firma.

Vi har ingen ansøgningsfrist, men stillingsopslaget fjernes, når stillingen er besat.

 

Om Sinding & Co.

Sinding & Co. arbejder med investering og drift af fast ejendom. Vi har en lang historie og har bevaret og videreudviklet kompetencer og forretningsområder inden for ejendomsbranchen siden 1959. Vi er i dag 30 medarbejdere med kontor i Havnegade 2a, Aarhus C. I løbet af de sidste år har vi været inde i en transformationsproces med fokus på forretningsmæssig udvikling af full service ydelser og en større synlighed i markedet. Vi udvider vores aktiviteter og ønsker at tiltrække nye kunder. Målsætningen er at være blandt de foretrukne investerings- og servicepartnere for private ejendomsinvestorer. Vi adskiller os fra andre huse ved at have et særligt stærkt fagligt fundament, og der er tale om en interessant stilling i et udviklende og fagligt stærkt miljø.

Artikelarkiv