Erfaren vicevært/ejendomsfunktionær søges 02. april 2020


Sinding & Co. søger en dygtig og engageret vicevært/ejendomsfunktionær til vores ejendomsserviceafdeling.

Arbejdsområder

Du bliver en del af vores ejendomsservice- og entrepriseafdeling, som i dag beskæftiger 15 medarbejdere.

Du vil indgå i vores team af 8 viceværter, og dine arbejdsopgaver vil primært omfatte:

  • Almindeligt viceværtarbejde på små og mellemstore ejendomme.
  • Kontrolaflæsninger og tilsyn med tekniske installationer.
  • Tilsyn og kontrol af ABA-anlæg - alt efter kvalifikationer.
  • Føring af logbog på egne ejendomme.
  • Lejer kontakt ifm. mindre reparationer samt rekvirering af håndværkere.
  • Fakturagodkendelse af arbejde du har rekvireret.
  • Mindre rengøringsopgaver - f.eks. trappevask.
  • Flyttesyn af boliglejemål i I-syn.
  • Deltagelse i 24 timers vagtordning i et fast rul.
  • Grønt arbejde, græsslåning mm.
  • Ad hoc-opgaver

Kvalifikationer, erfaring og uddannelse

Vi forventer, at du har en håndværksmæssig baggrund og erfaring fra byggebranchen. Du kan eksempelvis have en relevant teknisk baggrund (uddannet elektriker, VVS’er, ejendomsservicetekniker el. lignende). Samtidig har du tidligere serviceret boliglejere, privatkunder, boligforeningskunder o.lign. Alternativt er du uddannet ejendomsfunktionær med erfaring fra privat udlejning.

Som person er du ansvarsbevidst og arbejder selvstændigt. Du kan arbejde i teams og er struktureret, kvalitetsbevidst og i stand til at prioritere dine arbejdsopgaver.

Det er en forudsætning, at du er bruger af IT og er forberedt på og omstillingsparat til at benytte forskellige digitale registreringssystemer i hverdagen.

Vi forventer tillige at du:

  • har et personligt og fagligt engagement og en god portion holdånd
  • er loyal og serviceminded og kan kommunikere respektfuldt og i øjenhøjde med mange forskellige typer af mennesker.
  • har gode kommunikationsevner, som gør dig i stand til at forventningsafstemme i det daglige samarbejde med dine kollegaer.
  • er ansvarsbevidst og har overblik. Du vil få tildelt ejendomme, hvor du har ansvaret for, at alt fungerer i det daglige.
  • er imødekommende, positiv og selvtænkende og ser løsninger frem for problemer.

Vi tilbyder
Du vil i det daglige komme til at arbejde tæt sammen med dine vicevært-kollegaer i marken samt ejendommenes facility managers og ejendomsadministratorer. Du får et udfordrende job med mulighed for personlig og faglig udvikling, og du vil i høj grad kunne planlægge din egen arbejdsdag. Der er tale om et afvekslende job med mange opgaver ud over de daglige rutiner. Der er ikke mange dage, der er ens.

Vi har viceværtkontorer rundt om i Aarhus by og et i Randers, men din nye arbejdsplads vil primært blive de ejendomme, du får pasningsansvaret for. I opstarten vil du blive sat sammen en kollega, der sørger for, at du kommer godt i gang i virksomheden.

Vi tilbyder en konkurrencedygtig lønpakke efter kvalifikationer, inkl. pensions- og sundhedsordning. Derudover kommer du løbende til at deltage i relevante kurser.

Der er tale om en fuldtidsstilling som funktionæransat med 37 timer pr. uge. Der forventes dog fleksibilitet i travle/stille perioder.

Ansøgning

Jobbet søges online via Jobindex. Din ansøgning vil blive behandlet fortroligt.

Da vi løbende behandler ansøgningerne, vil vi anbefale dig at sende ansøgningen hurtigst muligt.

Forventet tiltrædelse er maj/juni 2020, eller efter nærmere aftale.

Har du spørgsmål til jobbet eller virksomheden, er du velkommen til at kontakte ejendomsservicechef Jan Drachmann på tlf.nr. 3059 3829.

> Søg jobbet her

Nyhedsarkiv