Stillingsopslag 07. november 2019


Erfaren ejendomsadministrator søges af Sinding & Co.

Sinding & Co. oplever kraftig vækst, og vi søger derfor en dygtig og engageret ejendomsadministrator, som har lyst til at indgå i en ejendomsadministration med en voksende portefølje af ejendomme.

Arbejdsområder

Stillingen tilrettelægges individuelt med afsæt i dine kompetencer og i din erhvervs- og uddannelsesmæssige baggrund med det mål, at du har mulighed for også at udvikle dine generelle kompetencer. Du bliver en del af vores ejendomsadministration med 11 medarbejdere, og du vil være ansvarlig for din egen portefølje, som vil bestå af både bolig- og erhvervsudlejningsejendomme samt evt. ejerforeninger. Vores ejendomsadministration arbejder tæt sammen med de øvrige medarbejdere i Sinding & Co., herunder bl.a. viceværter og inspektører. Der er tale om en alsidig stilling, hvor dit arbejde omfatter alle typer af sædvanlige opgaver inden for ejendomsadministration.

Dine væsentligste ansvars- og arbejdsområder vil omfatte:

  • Totaladministration af bolig- og erhvervsudlejningsejendomme samt evt. ejerforeninger
  • Bogføring og afstemning
  • Dialog med lejere, ejere, viceværter, mv.
  • Lejeopkrævning, regulering samt varsling af skatter og afgifter
  • Udarbejdelse af lejekontrakter
  • Udarbejdelse af forbrugs- og fællesregnskaber
  • Klargøring af materiale til årsregnskab og kontakt til revisor

 

Kvalifikationer, erfaring og uddannelse

Du har solid erfaring med administration af både bolig- og erhvervsudlejningsejendomme, og du har et grundlæggende kendskab til lejelovgivningen. Du er eventuelt uddannet EA.

Som person er du ansvarsbevidst og arbejder selvstændigt. Samtidig kan du arbejde i teams med andre kollegaer. Du er struktureret, kvalitetsbevidst og i stand til at prioritere dine arbejdsopgaver.

Det er en forudsætning, at du er erfaren bruger af Unik Bolig 4, og det ses gerne, at du er en rutineret bruger af MS Office (Word, Excel).

Vi forventer tillige at du:

  • har et personligt og fagligt engagement og en god portion holdånd
  • har en seriøsitet, der gør dig til en betroet rådgiver for vores kunder
  • har gode kommunikationsevner, som gør dig i stand til at forventningsafstemme i det daglige samarbejde med dine kollegaer

Vi tilbyder
Du vil i det daglige komme til at arbejde tæt sammen med dine kollegaer i åbent kontormiljø.

Du får et udfordrende job med mulighed for personlig og faglig udvikling. Du vil i høj grad kunne planlægge din egen arbejdsdag.  

Din nye arbejdsplads finder du i vores kontordomicil i Havnegade 2a, Aarhus C. Udover flotte lokaler, centralt beliggende i hjertet af Aarhus, tilbyder vi en attraktiv lønpakke inkl. pensions- og sundhedsordninger.

Ansøgning

Ansøgning samt evt. bilag sendes i Word eller pdf format til jet@sindingco.dk. Din ansøgning vil selvfølgelig blive behandlet fortroligt. Du er velkommen til at kontakte økonomidirektør Jesper Trudslev på telefon 22 78 66 80, såfremt du har spørgsmål til jobbet eller til virksomheden.

Om Sinding & Co.
Sinding & Co. arbejder med investering i og drift af fast ejendom. Vi er et full service ejendomshus, og vi har været i ejendomsbranchen siden 1959. Vi er i dag 35 medarbejdere med kontor i Havnegade 2a, Aarhus C. Inden for de sidste par år har vi været i en transformationsproces med fokus på forretningsmæssig udvikling af vores serviceydelser. Vi udvider vores aktiviteter og ønsker at tiltrække nye kunder. Målsætningen er at være blandt de foretrukne investerings- og servicepartnere for private ejendomsinvestorer. Vi adskiller os fra andre huse ved at have et særligt stærkt fagligt fundament, og der er tale om en spændende stilling i et udviklende og fagligt stærkt miljø

Artikelarkiv